عصر سینما

وبلاگ پشتیبان سایت عصر سینما به آدرس www.cinemaage.com است

عصر سینما

وبلاگ پشتیبان سایت عصر سینما به آدرس www.cinemaage.com است

افزایش سالن‌های نمایش فیلم امینی یا نابودی فیلم مهرجویی و اسعدیا

افزایش سالن‌های نمایش فیلم امینی یا نابودی فیلم مهرجویی و اسعدیان؟!
گسترش فضاهای نمایشی «انتهای خیابان هشتم» بهترین راهکار در شرایط فعلی است

عصر سینما -  آیا در شرایط فعلی ادامه گسترده نمایش «انتهای خیابان هشتم» بهتر از نابود کردن دو فیلم شاخص داریوش مهرجویی و همایون اسعدیان نیست؟ قبل از تشکیل جلسه فوق‌العاده شورای صنفی نمایش، ظاهرا جلسه دیگری در معاونت سینمایی برگزار شده و تصمیم به جایگزینی دو فیلم «نارنجی پوش» و «بوسیدن روی ماه» به جای دو فیلم «گشت ارشاد» و «خصوصی» گرفته شد.

این که چگونه معاونت سینمایی بعد از بیانیه دیروز خود به اینجا رسید که بدون اعلام نظر «شورای صنفی نمایش» خود به جایگزینی این دو فیلم برسد، و این که چگونه وقتی روح سازندگان این دو فیلم از این جایگزینی بی خبر است، چنین خبری اعلام می‌شود، به سئوال روز سینمای ما بدل شده است. 

در شرایط فعلی که دست‌اندرکاران تولید و پخش دو فیلم داریوش مهرجویی و همایون اسعدیان درباره اکران فیلم‌هایشان بدون تبلیغات و چاپ کپی و ... اظهار بی‌اطلاعی کرده‌‌اند و سینمادارها هم شاید نتوانند به این رأی تن بدهند، آیا بهتر نیست تا سینماهای باقی مانده، به اکران سایر فیلم‌های روی پرده (که با کم ترین سالن به نمایش ادامه می‌دهند) بپردازند؟
مسلما، صاحبان فیلم علیرضا امینی و آرش معیریان می‌توانند از «اتفاق رخ داده» به نفع فروش بهتر فیلم خود استفاده کنند و سینماهای گروه استقلال و قدس در کنار سالن‌های حوزه هنری که از نمایش دو فیلم جنجالی روز انصراف داده‌اند نیز به حمایت از موقعیت اکران این دو فیلم روی پرده بپردازند.
آیا ادامه گسترده نمایش «انتهای خیابان هشتم» بهتر از نابود کردن دو فیلم شاخص مهرجویی و اسعدیان نیست؟

منبع : سینمای ما
منبع اصلی : سینماپرس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد