عصر سینما

وبلاگ پشتیبان سایت عصر سینما به آدرس www.cinemaage.com است

عصر سینما

وبلاگ پشتیبان سایت عصر سینما به آدرس www.cinemaage.com است

شورای صنفی اکران دوم نوروز را هفته‌ی آینده مشخص می‌کند

شورای صنفی اکران دوم نوروز را هفته‌ی آینده مشخص می‌کند

10-115.jpg

سخنگوی اتحادیه تهیه‌کنندگان مشاجره لفظی در جلسه روز سه‌شنبه 15 فروردین‌ ماه این اتحادیه را تایید اما درگیری فیزیکی و حضور پلیس در مکان جلسه را به شدت تکذیب کرد.

حبیب کاوش گفت در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه در جلسه روز سه‌شنبه اتحادیه تهیه‌کنندگان، بین دو نفر از اعضا درگیری فیزیکی پیش آمده است، گفت: این اخبار به هیچ وجه صحت ندارد؛ البته مشاجره درست است و فرآیندی کاملا طبیعی است؛ چرا که وقتی دو نفر راجع به مسایلی با هم بحث می‌کنند ممکن است کار به مشاجره آن هم با صدای بلند برسد. وی در عین حال تاکید کرد:‌ اما اینکه گفته می‌شود این مشاجره به درگیری فیزیکی تبدیل شد و کار به حضور پلیس 110 در محل جلسه کشید به هیچ وجه درست نیست و من آن را کاملا تکذیب می‌کنم.

سخنگوی اتحادیه تهیه‌کنندگان درباره‌ی دلیل این مشاجره توضیح داد: مشاجره بین دو تهیه‌کننده بود. مشاجره بین این دو نفر در هنگام بحث پیرامون برخی از مسایل مانند مشکلاتی که سینماهای حوزه هنری برای دو فیلم «گشت ارشاد» و «خصوصی» ایجاد کردند، آغاز شد؛ اما این مسایل کاملا داخلی است و ممکن است در هر جمع تصمیم‌گیرنده‌ای چنین مشکلاتی دیده شود.

وی در پایان این بخش از سخنانش با تاکید مجدد بر تکذیب درگیری فیزیکی در جلسه اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران بیان کرد: تنها در جلسه روز سه شنبه اتحادیه، صدای دو نفر از اعضا بلند شده است اما درگیری فیزیکی و حضور پلیس 110 به هیچ وجه.

کاوش در ادامه این گفت‌و‌گو درباره‌ی جلسه غیر رسمی روز گذشته ـ چهارشنبه 16 فروردین‌ ماه ـ شورای صنفی نمایش نیز اظهار کرد: از آنجا که جلسه غیررسمی بود، خروجی خاصی نداشت و تنها در مورد مسایل مختلف سینما صحبت کردیم.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره زمان مشخص شدن فیلم‌های اکران دوم عید نیز با گفت: اینکه از برخی فیلم‌ها در رسانه‌ها به عنوان فیلم‌های اکران دوم نام برده می‌شود گمانه‌زنی‌ است اما ما در جلسه‌ی هفته آینده شورای صنفی نمایش فیلم‌های اکران دوم عید را مشخص می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد